CURRICULUM VITAE |
|
Informaţii personale |
|
Nume / Prenume |
Cosmin GRIGORESCU |
Mobil |
0722505155 |
|
Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. |
Data naşterii |
2 august 1976 |
Experienţa profesională |
|
Perioada |
2014 (aprilie) - prezent |
Funcţia ocupată |
Senior Consultant |
Activităţi şi responsabilităţi principale |
Manager proiect ACCESS - Asigura coordonarea echipei de proiect; - Asigura managementul financiar al proiectului in conformitate cu cerintele specifice donatorului si World Vision (WV); - Asigura coordonarea cu partenerii din proiect, atat partenerul local, FundatiaMotivation Romania, cat si partenerii internationali, prin WV US; - Coordoneazaactivitatile din teren in consultare cu managerii de ADP si departamentul Operational; - Mentine baza de date cu documentele de proiect, in conformitate cu cerintelefinantatorului, al coordonatorului de proiect din WV US si al Fundatiei World Vision Romania (WVR) si o pune la dispozitia beneficiarului la finalul proiectului; - Asigura raportarea periodica cu privire la implementarea proiectului si propune solutii de ajustare in vederea atingerii indicatorilor de performanta propusi de finantator Specialist Educație - Contribuie la monitorizarea implementarii strategiei sectoriale pentru educație; - Sustine implementarea la nivel national a obiectivelor strategice ale WVR in domeniul educatiei - Dezvolta relațiile de parteneriat cu Ministerul Educaţiei şi Cercetării (MEC) și alte institutii publice de la nivel național pentru atingerea obiectivelor de advocacy din domeniul educatiei; - Dezvolta relații funcționale cu instituții academice și de cercetare și cu alte ONG-uri, din Romania sau din regiune, care acționează în domeniul educației; - Identifica oportunități de advocacy care să conducă la atingerea indicatorilor strategici privind participarea scolara si crestereacalitatiieducatiei obligatorii; - Reprezintă WVR în comunitatea de practică a World Vision International (WVI); |
Perioada |
2008 (iunie) – 2013 (31 octombrie) |
Funcţia ocupată |
Director executiv |
Activităţi şi responsabilităţi principale |
- Coordonarea echipei de management a Federaţiei; - Supervizarea implementării proiectelor (9 proiecte din care 6 cu finanțare POSDRU); - Elaborarea de noi propuneri de proiecte (POSDRU, Daphne, FDSC, Youth in Action, Renovabis, Black Sea Cooperation Programme); - Stimularea cooperării între cele 21 ONGuri membre ale Federaţiei; - Dezvoltarea relațiilor cu alte ONGuri, în perspectiva aderării lor la Federație; - Dezvoltarea de contacte/parteneriate cu organizaţiinaționale și internaționale relevante; - Advocacy în interesul membrilor Federaţiei; - Supervizarea exerciţiului bugetar global al Federaţiei (25.000.000 lei total până în prezent); - Supervizarea procesului de planificare strategica 2013-2015 - Supervizarea procesului de achiziții publice; - Recrutarea personalului cheie din cadrul organizaţiei. |
Perioada |
2009 - prezent |
Funcţia ocupată |
diacon |
Activităţi şi responsabilităţi principale |
Slujire liturgică |
Numele şi adresa angajatorului |
Parohia Colțea, Bucuresti |
Perioada |
2000 (iunie) – 2008(mai) |
Funcţia ocupată |
Ofițer de Program Parteneriatul Biserica Ortodoxă Română (BOR) – International Christian OrthodoxCharities (IOCC) |
Activităţi şi responsabilităţi principale |
- Elaborarea strategiei de implementare, a procedurilor/instrumentelor de lucru (co-responsabil); - Recrutarea şi selectarea echipei de proiect: 2 coordonatori asistenţi şi 53 coordonatori locali; - Coordonarea implementării activităților în cele 13 judeţe ţintă (responsabil): - Negocierea raporturilor şi a tensiunilor între partenerii de proiect când a fost cazul; - Gestionarea formalităților de import pentru bunurile primite ca donație (valoare $3.000.000)
- Selectarea echipei de management şi implementare a proiectului (co-responsabil); - Consultanță și orientare oferită echipei de management, în procesul de implementare; - Monitorizarea procesului de implementare a proiectului; - Negocierea raporturilor între partenerii de proiect.
- Idem ca în cadrul proiectului menționat anterior
- Identificarea zonelor ţintă, a beneficiarilor şi a furnizorilor de ajutoare; - Organizarea activităţii de achiziţie, ambalare, transport şi livrare a ajutoarelor (co-responsabil). |
Numele şi adresa angajatorului |
IOCC Romania, Bulevardul Unirii nr.14, bl. 6, sc. 1, et. 4, Ap. 15, Bucuresti (www.iocc.ro) |
Perioada |
2001 (august) – 2005 (martie) |
Funcţia ocupată |
Coordonator:Campania naţională de prevenire a traficului de persoane în România; Parteneriatul Biserica Ortodoxă Română (BOR) – Organizația Internațională pentru Migrație (OIM) |
Activităţi şi responsabilităţi principale |
- Organizarea şi facilitarea de seminarii de informare şi conştientizare; - Dezvoltarea materialelor informative pentru preoţi şi profesorii de religie; - Supervizarea echipei BOR responsabile de gestionarea activităţilor de reintegrarea a beneficiarelor din Adăpostul OIM pentru victimele traficului de persoane din Bucureşti; - Dezvoltarea oportunităţilor de extindere a activităţilor de prevenirea traficului în diaspora. |
Perioada |
2000 (aprilie) - 2009 (septembrie) |
Funcţia ocupată |
Inspector eparhial |
Activităţi şi responsabilităţi principale |
- Gestionarea programului de parteneriat dintre BOR și IOCC; - Coordonarea activităţilor şi proiectelor din program, din responsabilitatea BOR; - Gestionarea programului de parteneriat dintre BOR și OIM; - Coordonarea activităţilor şi proiectelor din program, din responsabilitatea BOR; - Identificarea de oportunităţi de parteneriat între BOR şi organizaţii naționale și internaționale; - Reprezentare ca panel speaker în evenimente naționale și internaționale. - Monitorizarea şi menţinerea legăturii dintre BOR şi ONGurile care funcţionează cu binecuvântarea Bisericii. |
Perioada |
1999 (septembrie) – 2000 (martie) |
Postul ocupat |
Profesor de religie |
Activităţi şi responsabilităţi principale |
- Organizarea curiculei şi predarea orelor de curs - Organizarea de activităţi extracuriculare |
Numele şi adresa angajatorului |
Liceul Economic nr. 5, Str. Peștera Dâmbovicioara nr. 12, Bucureşti |
Educaţie şi formare |
|
Perioada |
februarie 2009 |
Calificarea / diploma obţinută |
Expert achiziţii publice / Certificat de acreditare CNFPA |
Competenţe profesionale dobândite |
Sistemul achiziţiilor publice; Principiile ce stau la baza achiziţiilor publice; Derularea procedurii de atribuire a contractului de achiziţie publică; |
Numele şi tipul furnizorului de formare |
Institutul Român de Training, Splaiul Unirii nr. 4, Bl. B3, Sc. 1, Et. 6, Apt. 23, Bucureşti |
Perioada |
2002 |
Calificarea / diploma obţinută |
Managementul proiectelor |
Competenţe profesionale dobândite |
Managementul echipei;Managementul activităților. Managementul conflictelor; |
Numele şi tipul furnizorului de formare |
Fundaţia pentru Dezvoltarea Societăţii Civile |
Perioada |
2002 |
Calificarea / diploma obţinută |
Formare de formatori în domeniul combaterii traficului de persoane |
Competenţe profesionale dobândite |
Specificul traficului de persoane ca fenomen; |
Numele şi tipul furnizorului de formare |
Organizatia Internationala pentru Migratie |
Perioada |
2002 |
Calificarea / diploma obţinută |
Planificare strategică si fundraising |
Competenţe profesionale dobândite |
Organizarea procesului de planificare in organizatie; Identificarea scopurilor si obiectivelor strategice si a directiilor strategice; |
Numele şi tipul furnizorului de formare |
Fundatia World Learning |
Perioada |
2001 |
Calificarea / diploma obţinută |
Scrierea proiectelor de finantare |
Competenţe profesionale dobândite |
Identificarea nevoilor si a grupului tinta; |
Numele şi tipul furnizorului de formare |
Fundaţia pentru Dezvoltarea Societăţii Civile |
Perioada |
1-31 august 2000 |
Calificarea / diploma obţinută |
Curs intensiv de limba neo-greaca |
Disciplinele principale studiate |
Limba neo-greacă |
Competenţe profesionale dobândite |
Cunoştinţe de limba neo-greaca de nivel începător |
Numele şi tipul furnizorului de formare |
Universitatea Aristotel, Tesalonic |
Perioada |
1995 – 1999 |
Calificarea / diploma obţinută |
Licenţiat în teologie / Diplomă de licenţă |
Disciplinele principale studiate |
Studii biblice aprofundate, Dogmatică ortodoxă aprofundată,Istorie bisericească aprofundată, |
Numele şi tipul instituţiei de învăţământ |
Facultatea de Teologie Ortodoxă, Str. Sf. Ecaterina nr. 2, Bucureşti |
Nivelul în clasificarea naţională sau internaţională |
ISCED 5 |
Perioada |
1990 – 1995 |
Calificarea / diploma obţinută |
Diploma de bacalaureat |
Disciplinele principale studiate |
Studii biblice, Dogmatică ortodoxă,Istorie bisericească,Pastoraţie |
Numele şi tipul instituţiei de învăţământ |
Seminarul Teologic „Sf. Gheorghe”, Str. Alexandru cel Bun nr. 2, Roman, jud Neamţ |
Nivelul în clasificarea naţională sau internaţională |
ISCED 3 |
Aptitudini şi competenţe personale |
|
Limba maternă |
Română |
Limbi străine cunoscute |
engleză, franceză, italiană |
Competenţe şi abilităţi sociale |
- Spirit de echipă; Spirit de sacrificiu pentru succesul iniţiativelor asumate; Perseverență și persuasiune: Capacitate de adaptare la medii sociale şi profesionale diferite; Comunicare facilă atât la nivel individual, cât și cu audienţe restrânse sau numeroase ; Naturalețe și lipsă de trac în interacțiunea cu publicul și oficialități de rang înalt |
Competenţe şi aptitudini organizatorice |
- Motivarea şi mobilizarea echipei; Negociere; - Managementul şi aplanarea conflictelor; - Spirit organizatoric (inclusiv experiență în logistică), Minuţiozitate şi spirit analitic (competențe dobândite în context profesional) - Spirit de iniţiativă şi leadership civic (asumarea de responsabilităţi de conducere în comunitate) (competențe dobândite în urma activităților voluntare) |
Competenţe şi aptitudini IT |
- Cunoştinţe şi abilităţi practice foarte bune de utilizare MS Office (Word, Excel, PowerPoint). |
Competenţe şi aptitudini artistice |
- Interpretare muzicală vocală și instrumentală (chitară) - Desen și pictură |
Responsabilități asumate voluntar |
- 2008-2009, Vice președinte al Asociației de proprietari Str. Orșova nr. 7, bl. D3, sc. A, București - 2009-2010, Președinte al Asociației de proprietari Str. Orșova nr. 7, bl. D3, sc. A, București - 2010-prezent, membru in Consiliul Director al Asociației Părinților din Școala 174 București |
Informaţii suplimentare: Experienţă internaţională |
|
Referințe |
Supervizori - IPS Arhiepiscop CIPRIAN ca supervizor al Sectorului Biserica și Societatea între 2001-2013 și președinte al Federației Filantropia între 2008-2012 (0238.41.36.08); - Pr. Dorel Nicolae MOTOC – Secretar General al Federației Filantropia, (Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea., 0372 768 599); - Mark OHANIAN –Director Regional pentru IOCC Eastern Europe în perioada 2003-2008; (Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.; +1 410 243 9820) - Ciprian NIȚĂ –Administrator General, partener OIM Romania; (Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea., 0744 141 564). Omologi: - Corina MARARU – director,partener IOCC Romania (Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. , 0722 435 691) - Ionuț MĂCEȘARU – director, partener Global Commercium (Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. 0731 309 003) - Cristian PLEȘA – director, partener Administrația Națională a Penitenciarelor - Irina SORESCU – președintă executivă, partener Centru Parteneriat pentru Egalitate (Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. , 0721 759 245) - Roxana DAMASCHIN ȚECU – Enterprise Development Director, partener NESsT Europe (Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. , 0724 078 487) - Dana BATES (dl.) – director, partener Fundația Noi Orizonturi (Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. , 0722 969 288) |